Здравейте!Искренно ви завиждам,че всеки един от Вас се е сдобил с такъв легендарен автомобил!Аз преди 12-13 години когато излязоха 156-ците,се бях зарекъл,че след години,когато мога да си го позволя, ще си взема такава машинка! !Но след като видях 166-цата си промених мечтата!И ето ,че вече мога да си позволя това което ме кефи!Изчел съм всичко,което сте писали до сега ,и само се пристрастих повече към този автомобил!Та имам една молба към Вас!От известно време се оглеждам ,за Alfa 166 дизел и си харесах ето тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...314&f1=details !Следващата седмица живот и здраве,ще отида да я видя,но ако някой има някакво инфо за нея ,ще бъда много благодарен да го сподели тук!!Гледах една такава Алфа в Бургас ,която е обявена тук във форума,но се оказа ,че трябва да налея в нея минимум 2000 лева за да я ползувам що годе нормално,а от обявата се предполагаше ,че всичко и е на ред!!!!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Имам голямо желание !!!!
Collapse
X
-
На пръв поглед изглежда добре, като изключим задния калник но това е дребен проблем, иначе е с новия мотор. Колега ако ходиш да я гледаш задължително диагностика в някой сервиз, аз също карам дизел и за сега няма проблеми, желая ти успех и по скоро да се присъединиш към насAlfa 166jtd,1999
-
Малки проблеми по ламарините не ме притесняват,защото и сам мога да ги доуправя!
---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:36 ----------
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеСамо аз ли не я виждам обявата?Last edited by Изпитателя; d.m.y г., 17:04.
Comment
-
Първоначално публикувано от Изпитателя Покажи съобщениеМалки проблеми по ламарините не ме притесняват,защото и сам мога да ги доуправя!
---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:36 ----------
Ами незнам, дадох линк към актуална обява?!?!?!
Еми хубавото е че е по новия моторно евтина ми се вижда...
Поне на снимки изглежда добре, единствено ми се вижда че е пребоядисвана предната броня и че малко е ударен задния калник, но отиди я виж на място, ако я харесаш и на живо, качествена диагностика от-до, измерване на компресията и ако всичко е наред я взимай
Виж погледни и тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...652&f1=details поне на снимки е добраLast edited by Jivko7777; d.m.y г., 16:56.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Виж я на място, но шанст да намериш читава 166-ца в българска автокъща е минимален.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от Изпитателя Покажи съобщение...Гледах една такава Алфа в Бургас ,която е обявена тук във форума,но се оказа ,че трябва да налея в нея минимум 2000 лева за да я ползувам що годе нормално,а от обявата се предполагаше ,че всичко и е на ред!!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеТо няма такава, дето да не трябва да налееш поне 2000 лв в нея. Едно обслужване ти е около 600 лв, едни гуми са ти около 800 лв и все ще изникне нещо друго. Не разчитай да си купиш такава кола с последните стотинки и да почнеш да я караш. Това е скъпа кола, дори и подарък да ти е.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Преди няколко месеца и аз търсех 166. Като цифра за закупуването на този автомобил си бях приготвил около 7000 лева, като отделно бях предвидил още до 3000 лева за ремонти, регистрация и т.н. За мое съжаление обаче този бюджет бе недостатъчен за закупуването на наистина добър екземпляр от този модел. Като цяло се оказа, че за тези пари проблема е не в намирането на поддържан автомобил, а на такъв който е наистина запазен като интериор и с приличен пробег. Ако можеш да си го позволиш бих ти препоръчал тази: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...012&f1=details Според Бобо по автомобила няма какво да се прави и всичко си му е наред. Работата на двигателя и вървежа ме очароваха, външния вид също беше много добър. 2-те причини да не закупя тази кола бяха: първо търсех кола задължително с кожен салон и второ тази кола беше и на доста километри. Наистина поддържана перфектно, но на доста километри. Тук не визирам това, което пишеше на километража, него не съм го и гледал. Ако тези неща не ти пречат на теб и парите те устройват може да я погледнеш. За Алфата от село Труд мога само да ти препоръчам да бягаш бързо и надалеч. Гледал съм я и то преди да успеят да я напудрят и честно казано е голям к**еф. Ако твоят бюджет е по-малък от моя бих ти препоръчал да се насочиш към 156. Там наистина добрите са около 5000 - 6000 лева. Каквото и да вземеш много внимателно гледай окачването, че говорим за цифри до 1000 лева само за него!Last edited by M.Gruev; d.m.y г., 19:56.Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
Alfa Romeo 164 3.0 V6
Comment
-
Първоначално публикувано от M.Gruev Покажи съобщениеПреди няколко месеца и аз търсех 166. Като цифра за закупуването на този автомобил си бях приготвил около 7000 лева, като отделно бях предвидил още до 3000 лева за ремонти, регистрация и т.н. За мое съжаление обаче този бюджет бе недостатъчен за закупуването на наистина добър екземпляр от този модел. Като цяло се оказа, че за тези пари проблема е не в намирането на поддържан автомобил, а на такъв който е наистина запазен като интериор и с приличен пробег. Ако можеш да си го позволиш бих ти препоръчал тази: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...012&f1=details Според Бобо по автомобила няма какво да се прави и всичко си му е наред. Работата на двигателя и вървежа ме очароваха, външния вид също беше много добър. 2-те причини да не закупя тази кола бяха: първо търсех кола задължително с кожен салон и второ тази кола беше и на доста километри. Наистина поддържана перфектно, но на доста километри. Тук не визирам това, което пишеше на километража, него не съм го и гледал. Ако тези неща не ти пречат на теб и парите те устройват може да я погледнеш. За Алфата от село Труд мога само да ти препоръчам да бягаш бързо и надалеч. Гледал съм я и то преди да успеят да я напудрят и честно казано е голям к**еф. Ако твоят бюджет е по-малък от моя бих ти препоръчал да се насочиш към 156. Там наистина добрите са около 5000 - 6000 лева. Каквото и да вземеш много внимателно гледай окачването, че говорим за цифри до 1000 лева само за него!alfa romeo 166 2.4 jtd
Comment
-
[QUOTE=M.Gruev;762939 Ако твоят бюджет е по-малък от моя бих ти препоръчал да се насочиш към 156. Там наистина добрите са около 5000 - 6000 лева. Каквото и да вземеш много внимателно гледай окачването, че говорим за цифри до 1000 лева само за него![/QUOTE]
Не са, ще се убедиш сам... Има вариант за оправяне на цялото окачване на наполовина на тази цена с полиуретан - и е по-евтино, и е по-здравоGiulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Това което искам да кажа е, че 5000 до 6000 лева са необходими за закупуването на наистина хубав екземпляр, не че всички които струват по толкова са добри, което само по себе си е абсурдно твърдение. А за окачването, на моята смених 4-те преди носача и надлъжните щанги на задното окачване + полиуретан навсякъде, където можеше да се сложи. За това тук в София ми искаха почти 900 лева, в Стара Загора ми го направиха за малко под 700. Като и двете суми са за труд и неоригинални части. Със заводските, сумата спокойно дори прехвърля 1000 лева така, че мисля "до 1000" за окачване си е доста добре казано. Безсмислено е да спорим по въпроса. Ако ти си успял да си оправиш същите неща за по-малко пари евала, аз не можах.Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
Alfa Romeo 164 3.0 V6
Comment
-
Баща ми купи Алфата преди година така на бързо защото му трябваше спешно возило.Купия за 7000лв още първия месец даде 1000лв за окачване след това последваха консумативи а тази година след като ми я даде се наложи аз да долея още 1300лв за гарнитура,сигменти и лагери.Та исках да кажя, че и за 6000 или даже и за 7000 пак не е сигурно, че ще попаднете на читава алфа в Бг. Освен ако не искате да купите моята
__________________________________________________ __
Alfa romeo 166 T.Spark 2.0 2002г. 6 степена кутия. 9.7 на 100
Last edited by svrusev; d.m.y г., 10:28.
Comment
-
Първоначално публикувано от M.Gruev Покажи съобщениеА за окачването, на моята смених 4-те преди носачаGiulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
То няма такава, дето да не трябва да налееш поне 2000 лв в нея. Едно обслужване ти е около 600 лв, едни гуми са ти около 800 лв и все ще изникне нещо друго. Не разчитай да си купиш такава кола с последните стотинки и да почнеш да я караш. Това е скъпа кола, дори и подарък да ти е.
Ей на този пост трябва най-много да обърнеш внимание, понеже колегата е много много прав. Няма как този автомобил от висок клас да струва 2500Евро, и да е читав!!!! Внос е 100000% от Италия, а там смяна на консумативи се прави основно от автомобилните ентусиасти само, другите карат докато изтече гаранцията на автомобила без да барат нищо, след това хвърлят и този автомобил попада в ръцете на някой гастърбайтър, който няма как да отдели пари за подръжката й, и накрая я взимаме ния, лъскава, но уви болна отвътре. В Германия един запазен екземпляр от същата година, наистина поддържан струва между 3-4000Евро поне!!! Аз затова реших да дам 2 пъти повече пари и да взема автомобил от човек от форума, но поне знам, че е гледана с ентусиазъм и любов, и аз също продължавам да я глезя по този начин. Автомобила е много хубав, много приятен. Има прилична динамика, но е от висок клас и си иска своето. Цената само на 8-те ти носача е около 1700-1800лв и то без труд и след това последваща регулировка на стенд. На 2.4JTD мотора всички 6 ролки и 2 ремъка струват 650-700лв. без труда за монтирането им. Цената на турбото е около 1700лв чисто ново. Сложно е окачването, сложен е автомобилът като цяло, но моделът е чудесен и радва не само с визия, която няма аналог и до днес!!!! Успех с покупката и гледай внимателно, после да не псуваш марката. Подръжката й е по-евтина от на А6, 5-та серия, Е-класа, някои компоненти, други са по-скъпи), но проблема е че е по-честа ако искаш да приддържаш автомобилът си перфектен. Когато купуваш, въпреки че вече е по-студено, не пропсукай да пуснеш климатика и да го пробваш. Остави го на АУТО да си изпълни вентилатора до последна степен. Пробвай парното също (вместо АУТО натисни ЕКОН), пробвай лостчетата за мигачите, пробвай копчетата за ел.прозорци и т.н. Дано съм ти бил полезен, макар че не мога на 100% понеже взех почти перфектно поддържан автомобил и незнам какви са му детските болежки. И най-важното: НЕ СЕ ОСТАВЯЙ НА ЕМОЦИЯТА ДА ТЕ ВОДИ, макар че в случая е мноого мноого трудно. Все пак е 166 по дяволите!!!!
Забравих да спомена за обслужването на автомобилът с лубриканти: Масло, карам я само и единствено със SELENIA 5w40WR , както си е в книжката. 2.4-то събира около 5.5литра. Маслото се продава в метални опаковки по 1л, тоест трябва да си купиш 6.0 литра = ~140лв. , филтрите са ти още около 60-70лв. като си смени и горивният задължително. Аз го правя на всеки 7000км, хората в сервиза ми казват, че това масло трябва да се сменява на 10-12000км, но аз съм свикнал по отрано, като всеки път сменявам и горивният филтър ( според тях и според Алфа мануъла се смнял на всяка 2-ра смяна на маслото) и те все повече започват да ме мразят, понеже подмяната му е малко трудоемка, но както казах всичко искам да бъде перфектно.
ПС: Незнам защо, но много хора си мислят, че Алфа Ромео 166 е компромис, компромис между това да имаш разточителен лукс и дизайн за малко пари. Е не е така, това е много голяма грешка. Да наистина се обезценяват много бързо, но цената на един такъв автомобил като нов е над 70 000лв за тези с големите мотори и много екстри. Компромис е да си купиш 525ТДС вместо 3.0Д, но Алфа Ромео 166 не е компромис, в никакъв случай!!! В семейството ми има Ауди С8, Кайен с малкия мотор и други немски автомобили, многократно съм сравнявал тези автомобили с Алфа 166, и с ръка на сърце мога да кажа следното: С8 е чудовищен автомобил, този V8 е страшно добър, но коженият салон на Алфа 166 е 3 деситилетия над нивото на материали и изработка от този на С8, въпреки че е МОМО а не "Poltrona Frau" както при фейса!!!!! Изпуснах веднъж цигара на иначе "страхотният" кожен салон на С8 и се появи...дупка!!!! Ужас!!!! Кожата на Алфа 166 е много по-добра, много по-дебела и поне според мен много по удобна. Всеки път когато сложа ръкавиците от еленова кожа и седна зад махагоновият волан на Алфа 166 се чувствам невероятно. Все едно съм зад волана на Мазерати!!!! GOD I LOVE THIS CAR!!!
ПоздравиLast edited by Hassel; d.m.y г., 16:56.Under 400bhp makes baby jesus cry.
(so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)
Comment
Comment